Home Office – dostawa do domu

Drogi Kliencie!

W związku ze stanem epidemii w kraju oraz zarządzoną w wielu firmach pracą zdalną (Home Office), wychodzimy na przeciw Twoim oczekiwaniom i wprowadzamy dostawę do domu. Wiąże to się jednak z pewną procedurą, którą należy przeprowadzić wraz z opiekunem Excellent Office i managerem firmy, który posiada odpowiednie uprawnienia do dodania nowych adresów dostaw w Twoim koszyku.

Oto co należy wykonać:

  1. Skontaktuj się ze swoim opiekunem w Excellent Office. Kontakt do niego znajdziesz na czarnym pasku w lewym górnym rogu naszego serwisu:
    Twój opiekun handlowy Excellent Office B2B
  2. Jeżeli wiesz, kto w Twojej organizacji ma upraweniania "managera", również skontaktuj się z nim i poproś o dodanie Twojego adresu domowego do listy uprawnionych adresów dla dostaw. Jeżeli nie wiesz, kto jest "managerem", poinformuj o tym swojego opiekuna handlowego, który sprawdzi to dla Ciebie.
  3. Oczekuj na pojawienie się Twojego adresu domowego na liście dostępnych adresów w drugim kroku "koszyka".
    Wybór adresu w drugim kroku koszyka eoB2B.pl
X